piątek, 23 grudnia 2016

Zainspiruj się- suknie na studniówkę

 Pomimo, że jest już dosyć na późno na owy artykuł i tak postanowiłam go dodać. Może akurat któraś z Was nadal nie ma tej wymarzonej kreacji... W tym roku mnie samą czeka jedna z ważniejszych imprez mojego życia, zajęłam się także jej organizacją, przez co brakuje mi czasu na dosłownie wszystko. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ostatnią nieobecność na blogu i nadal chętnie będziecie tu zaglądać :)


 Inspiracje są wszędzie wokół nas. Ja szukałam ich głównie na Instagramie. Znajdują się tam miliony zdjęć o takiej tematyce. Podczas poszukiwań tej idealnej sukni odwiedziłam mnóstwo butików internetowych, na początku chciałam także zamówić kreację własnego projektu w firmie Place for Dress. Ostatecznie wybór padł na prostą, długą, elegancką suknię z firmy Navia.
Zerknijcie na dół i zobaczcie, co dla Was przygotowałam!





























NASZE PROPOZYCJE:

Mosquito
 1, 2

3

Sugarfree

1, 2, 3

Mohito
1, 2

3

Zalando
1, 23

Mango
 1

 2

3

4

3 komentarze:

  1. Świetne kreacje! Ja swoją studniówkę przeżyłam rok temu, ale chciałabym przeżyć to jeszcze raz... i wybierać kolejną sukienkę! ;) Myślę, ze tym razem skusiłabym się na długą...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zapraszam do mnie
    http://byzuzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga i poświęcenie czasu na napisanie komentarza! Ma to dla nas ogromne znaczenie ♥