sobota, 1 października 2016

Najciekawsze modele butów na jesień!

 Dzisiaj pierwszy października. Liście powoli spadają z drzew, słońce coraz częściej znika za chmurami, robi się już tylko chłodniej. W dzisiejszym wpisie przedstawiam Wam najmodniejsze modele butów, w które warto zainwestować w tym sezonie!


 Ostatnimi czasy przeglądam doprawdy mnóstwo stron internetowych, które w swojej ofercie posiadają obuwie. Zauważyłam kilka tendencji, w które inwestują dosłownie wszystkie odwiedzone sklepy. Jeżeli chodzi o materiał, z którego wykonane są buty to prym wiedzie oczywiście zamsz, aksamit i lakierowana skóra, która rządziła wybiegami na całym świecie. Nie może tutaj zabraknąć także metalicznego i transparentnego trendu. 





 Drugą sprawą jest obcas. Zauważyłam, że im dziwniejszy jego kształt tym lepiej- trapezowe, wykrzywione, bardzo cienkie, czy bardzo grube będą hitem jesieni. Warto także zwrócić uwagę na modele z transparentnym obcasem oraz te z niebywale grubą podeszwą.




Dla miłośników klasyki również coś się znajdzie. Pomimo, iż sama uwielbiam eksperymentować to w mojej szafie nie może zabraknąć zwykłych, eleganckich butów. Jesienią stawiam na mokasyny oraz klasyczne, skórzane oksfordki, przypominające te męskie. Jeżeli jednak chcecie połączyć klasykę z nowymi trendami to rozejrzyjcie się za modelami z klamrą lub naszywkami.



Podsumowując- moda daje możliwości nie tylko osobom podążającym za trendami, ale również tym którzy zakochani są w klasyce i prostocie. Przyznam, że tego sezonu staję przed ogromnym wyzwaniem, bo totalnie zakochałam się w zamszowych kozakach za kolano, aksamitnych i transparentnych botkach, klasycznych półbutach, czy metalicznym błysku...
Dajcie znać, czy podobał Wam się dzisiejszy wpis i czy lansowane modele przypadły Wam do gustu!












NASZE TYPY:

 Deezee

Deezee

 Zara

Zara

Stradivarius

5 komentarzy:

  1. Specjalnie nie gustuję w takich rzeczach, nosze trampki, zwykłe sportowe buty i trapery jednak lubię podglądać "co jest na topie". Na innych mi się to podoba jednak ja się w tym źle czuje

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obcisłe botki, ciekawe są też te z rozszerzającym się obcasem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ten zamsz ani przeźroczyste buty, ale świetne są te z obcasem innego koloru ;) Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem ;) Dziękuję za ten post, na pewno się przyda, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podobają długie kozaki na obcasie ;)
    Zapraszam do mnie ( odpowiadam na wszystkie suby) ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga i poświęcenie czasu na napisanie komentarza! Ma to dla nas ogromne znaczenie ♥