wtorek, 10 listopada 2015

Najpiękniejsze suknie na studniówkę!

 Niektórym wydać się może, że post ten pojawia się nieco za szybko. Jak dla mnie to pora idealna. Studniówki ruszają już od stycznia. Nie wolno planować stroju chwilę przed tak ważnym wydarzeniem. Jest to bowiem magiczny wieczór, który przeżyjemy tylko raz, wszystkie chcemy poczuć się jak księżniczki, dlatego niczym dobra wróżka ze znanej nam bajki przybywam z pomocą!


 Kiedyś nie wyobrażałam sobie chodzenia w maxi sukienkach. Były dla mnie zbyt poważne. Kiedy patrzę na obecne propozycje znanych marek nie potrafię wyjść z podziwu. Zakochałam się w długich, lekkich i zwiewnych materiałach. Spodobały mi się zwłaszcza suknie w wyrazistych barwach. Burgund, czerń, a może pastele?

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

 Mimo mojej miłości do długich sukni, przyznam że krótsze też potrafią złapać za serce. Wybór tych mini, czy midi jest o wiele większy w porównaniu do "działu" maxi. Tylko spójrzcie:

1, 2

1, 2, 3

1, 2, 3

Inspiracje:





10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ciężko byłoby którąś z tych wybrać, są przepiękne :) na pewno komuś pomoże twoja propozycja, ciekawy post :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  2. wow przepiekne suknie ! najbardziej spodobaly mi sie te dwoch pan na koncu , jednakze ja do studniowki mam jeszcze hoho daleko :)
    przepiękny blog :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądają! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne,ale moje serce skradła sukienka nr 1 .Jest przecudowna , idealna ! :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat jestem w poszukiwaniu sukienki na studniówkę i zakochałam się w pierwszej granatowej maxi, ale jak zobaczyłam cenę trochę się przeraziłam.. nie wiesz może czy gdzieś znajdę coś podobnego, ale taniej?
    http://ann-aspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiscie cudne:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukienki. Gdybym miała wybierać, to byłoby trudno :)
    dreams-first.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiaaa872:39 PM

    Wow, piękne inspiracje!

    Dla mnie wygrywa z pierwszego zdjęcia numer 3 :) śliczna czerwień

    Osobiście ja zamawiam zawsze sukienki online, tutaj link , mam problem z rozmiarem :( a w sklepach stacjonarnych mały wybór lub brak asortymentu w danym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga i poświęcenie czasu na napisanie komentarza! Ma to dla nas ogromne znaczenie ♥