poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Trzy najlepsze stylizacje z gali MTV Video Music Awards!

 To właśnie wczoraj odbyła się gala wręczenia statuetek MTV! Jednak zamiast nagród, wszyscy, od zawsze zwracają uwagę na prezentowane przez gwiazdy stylizacje. Najwięcej emocji wzbudził, nie kto inny, jak Miley Cyrus.
 Spójrzcie, kto według mnie zasłużył na miano "gwiazdy wieczoru"!


 1. Taylor Swift, jak zawsze zachwyca. Jej elegancki dres wyjątkowo przypadł mi do gustu, a makijaż idealnie podkreśla całość. Top i spodnie Ashish, buty Louboutin.


 2. Mała czarna jest niezastąpiona, a kiedy dodamy do niej metaliczne elementy oraz hit sezonu, czyli frędzle, to strzał w dziesiątkę, zwłaszcza dla młodej dziewczyny, jaką jest muza Lagerfelda- Cara Delevingne. Sukienka Saint Laurent, sandałki Stuart Weitzman. 


 3. Moje serce najbardziej podbiła jednak suknia Vanessy Hudgens! Na gali wyglądała świeżo, młodo i tryskała pozytywną energią. Całości dopełniła fryzura z niebanalnymi dodatkami! Za stylizację odpowiadał Naeem Khan.


2 komentarze:

  1. Moje serce podbiła Cara, niby prosta stylizacja a zachwyca :)
    Zapraszam :) klik-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Prostota jednak zawsze jest dobrym rozwiązaniem :) i dziękuję bardzo za komentarz!

      Usuń

Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga i poświęcenie czasu na napisanie komentarza! Ma to dla nas ogromne znaczenie ♥